75% dintre cei din generația Z înlocuiesc cel puțin o masă cu o gustare

Sunt preferate gustările, ca un comportament alimentar obișnuit, în defavoarea meselor  – 64% astăzi, în creștere cu 5% față de primele date raportate în 2019. Această preferință în creștere pentru gustare este mai accentuată în rândul generațiilor mai tinere,

 

Gustarea este mult mai mult decât o sursă de nutriție

Raportul State of Snacking din 2021, dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, completează informațiile solide, proprii ale companiei Mondelēz International privind gustările – inclusiv tendințele macro despre viitorul gustărilor – cu noi cercetări efectuate în rândul a mii de consumatori din 12 țări.

Mindfulness și consumul centrat pe valori sunt, de asemenea, din ce în ce mai mult în atenție, deoarece 86% dintre consumatori cred că este important să aibă controlul când aleg gustările, prin opțiunile privind mărimea porțiilor și transparența în ceea ce privește ingredientele.

Gustare, oricând și oriunde 

Gustări la cerere

  • Consumatorii experimentează noi canale pentru a cumpăra gustări, mai mult de jumătate răspunzând că aleg gustări folosind cel puțin trei canale netradiționale sau emergente în ultimul an (53 %). Aceste canale includ aplicații de livrare, comenzi online pentru ridicare din mașină sau din magazin și site-uri cu livrare direct către consumatori.

o Majoritatea consumatorilor globali se așteaptă să poată cumpăra gustările pe care le doresc oricând doresc (80 %) și folosind orice canal doresc (74%). Această tendință este deosebit de puternică în Asia și America Latină.

Gustare cu un scop

  • Consumatorii sunt din ce în ce mai hotărâți în ce privește deciziile lor de cumpărare pe măsură ce sunt din în ce mai mult în contact cu valorile lor. Ei fac mai multe eforturi pentru a afla mai multe despre brandurile sau companiile de la care cumpără și devin mai pretențioși cu privire la natura sustenabilă a gustărilor pe care le aleg.

o Reducerea deșeurilor este cea mai importantă. Consumatorii spun că aspectul primordial pe care îl au în vedere în ce privește mediul este posiblitatea de a alege ambalajele care generează deșeuri reduse. (78%).

Rețelele de socializare ca sursă de inspirație pentru gustări

  • Rețelele de socializare reprezintă o sursă în creștere de descoperire de noi opțiuni, deoarece consumatorii găsesc din ce în ce mai mult tendințe alimentare, inspirație și conexiune în feedurile lor.

o Mai mult de jumătate dintre consumatorii globali (55%) spun că rețelele sociale i-au inspirat să încerce o nouă gustare în ultimul an, incluzând și generația Z (70%) și milenials (71%).

 

Comentarii