Aer Wear și Chicineta, colecții îndrăznețe la Designers Boutique@București Mall-Vitan

AER WEAR
1 vote

Între 28 octombrie – 24 noiembrie, pop-up store-ul Designers Boutique inovează cu două branduri românești inedite. Aer Wear propune un mix relaxat de piese  vestimentare „ușoare ca aerul” și  elemente grafice cu mare impact vizual, realizate de mână. Chicineta completează portofoliul de designeri nonconformiști expuși în cadrul pop-up store-ului Designers Boutique, cu  obiectele sale de veselă cu mesaje inspiraționale.

AER WEAR

Lansat în 2012 de Dana Păun, AER WEAR ilustrează stilul femeii moderne, cea care știe să fie atractivă și plină de farmec.

De la hanorace cu mesaje nonconformiste, la tricouri cu desene și rochii și caftane stylish, toate produsele sunt confecționate în România din materiale naturale, iar textele și desenele sunt scrise de mână chiar de designer. Pentru ea, clientele sunt sursă de inspirație, multe dintre sugestiile acestora ajungând chiar să devină produse prezente în gama AER WEAR. Impresionate de mesajele puternice pictate chiar de Dana, în prezent interesul clientelor înclină spre aceste elemente ale pieselor vestimentare.

AER WEAR are în portofoliu și proiecte atipice, cum ar fi piese create pentru a atrage atenția asupra mediului și a poluării cu plastic, sau chiar o rochie din pahare, făcută special pentru o clientă de peste ocean.

Pentru Dana, creativitatea vine din „deschidere, din curiozitate și din…nevoie”.

Cele mai noi produse AER WEAR sunt husele de telefon cu mesaje, și reprezintă un prim pas in dezvoltarea unei noi ramuri a brandului, cea de accesorii.

CHICINETA

Intre 18 si 24 octombrie, pasionatele de shopping vor putea găsi la Designers Boutique produsele pline de umor și îndrăzneală ale Chicinetei, o rară ocazie de a le vedea și offline.

Ludic este cuvântul care poate descrie cel mai bine brandul Chicineta. Creat în 2015 de Oana Titică, brandul a pornit de la blogul omonim, care ușor s-a transformat într-un magazin online de farfurii, și recent, căni. Oana spune despre Chicineta că este „o poveste scurtă, în mesaje pe farfurii și căni, despre mine şi femeile din jurul meu. Despre cine suntem în toate ipostazele, de la nevrotice la îndrăgostite, de la arogante la înnebunite după dulciuri”. De cele mai multe ori, ea își găsește inspirația pentru mesajele create prin lectură (fiction, non-fiction și chiar reviste) și se consideră, cu umor, „o scriitoare de bucătărie, și mai puțin un designer”.

Pentru Oana, provocarea cea mai mare a fost producția farfuriilor. Cu toate că și-a dorit foarte tare ca toate produsele să fie 100% fabricate în România, din porțelan și ceramică de calitate impecabilă, ea a găsit cu dificultate deschidere pentru textele mai îndrăznețe. Cu toate acestea, primele modele create s-au vândut aproape instantaneu.

În cazul Chicineta, dorințele și nevoile clientelor joacă un rol principal. La cererea acestora, de câteva luni, brandul pune la dispoziția lor căni cu mesaje, care să completeze gama de farfurii. Astfel, oricine poate să-și bea cafeaua și în același timp să se bucure de mesaje precum “Beauty Queen”, “Kitchen Goddess”, “Dance it on” sau “All I need is cake and dancing”.

DESIGNERS BOUTIQUE

Lansat în 2018 de către București Mall-Vitan, Designers Boutique este un proiect unic care susține designul românesc, punând la dispoziția creatorilor un spațiu unde aceștia își pot expune și vinde creațiile. În cadrul pop-up store-ului, clienții au ocazia să admire în fiecare lună colecții diferite ale designerilor români și să se bucure de cele  mai în vogă piese din fashion-ul autohoton.   În 2019, proiectul a  fost premiat cu trofeul Hermes Platinum pentru creativitate în comunicare. Premiile Hermes se acordă în urma unei competiții internaționale dedicate profesioniștilor din industriile creative și recompensează eforturile lor în ceea ce privește conceptul, redactarea și designul materialelor și programelor tradiționale de marketing, dar și ale tehnologiilor emergente.

Despre București Mall – Vitan

București Mall – Vitan este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis acum 20 de ani. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.  În prezent, mixul de branduri și de magazine continuă să ofere experiențe inedite.  De exemplu, magazinul MANGO din București Mall – Vitan este cel mai mare din România, cu colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. De asemenea, magazinul Douglas din București Mall Vitan este unul dintre cele mai mari din țară, iar restaurantul Resto Aperto aduce în fața clienților conceptul de cooking în rândul publicului. București Mall continuă să fie un trendsetter: recent, a devenit singurul centru comercial din România care găzduiește un magazin al cunoscutului retailer britanic TOPSHOP l TOPMAN.

Comentarii

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress