Aniversare: 14 ani de Bucuresti Mall in Romania

bucuresti mall icon
0 votes

Bucuresti Mall, primul centru comercial modern deschis in Romania, a implinit anul acesta 14 ani de la deschidere. Planurile de viitor ale mall-ului vizeaza o reinventare din punctul de vedere al designului, pentru a oferi o experienta imbunatatita vizitatorilor.

In urma cu 14 ani, Papa Ioan Paul al II-lea vizita Romania, Gabriela Szabo a primit titlul de atleta mondiala a anului, tot atunci a avut loc eclipsa totala de Soare vizibila in Romania. In luna septembrie 1999, s-a deschis in Romania Bucuresti Mall, primul centru comercial modern, o alternativa care oferea consumatorului roman posibilitatea de a-si face toate cumparaturile si de a se distra intr-un singur loc, intr-o atmosfera spatioasa si moderna.

In 2013, pe parcursul lunii septembrie, Bucuresti Mall le-a oferit vizitatorilor numeroase surprize aniversare: concursuri, reduceri, concert, expozitie foto, aplicatie de Facebook in cadrul unei campanii cu un aer retro denumita „Mall-ancholia”.

„Bucuresti Mall este primul mall din Romania care, dupa 14 ani de experienta, a traversat cu brio perioada de inceput a pietei shopping-ului modern. Astazi suntem pregatiti si dedicati sa ridicam stafeta la un alt nivel in care sa satisfacem nevoile clientilor secolului XXI”, a declarat Razvan Gaita, General Manager Anchor Grup.

„Bucuresti Mall a devenit unul dintre punctele de atractie cele mai importante din Sectorul 3 si chiar din Capitala. Prin calitatea si diversitatea ofertei sale de produse si de servicii, Bucuresti Mall s-a impus pe o piata, care, in timp, a devenit tot mai diversa si mai competitiva. Ca primar, voi sprijini investitiile realizate in Sectorului 3, iar Bucuresti Mall este, astazi, una dintre cele mai representative”, a declarat Robert Sorin Negoita, Primarul Sectorului 3.

La momentul lansarii, Bucuresti Mall se intindea pe o suprafata de 31.500 metri patrati, iar in 2007 spatiul mall-ului s-a extins cu 9.000 de metri patrati. Astazi, in Bucuresti Mall sunt prezente peste 100 de branduri de renume din zona de fashion si entertaimment.

Planurile de viitor ale Bucuresti Mall vizeaza o reinventare din punct de vedere a designului, pentru a oferi o experienta imbunatatita vizitatorilor.

Comentarii