Bonteria Very & So, un nou concept de magazin creat de Carrefour

1 vote

S-a deschis Bonteria Very & So în București, pe Calea Dorobanților nr. 103-105. Un magazin mai aproape de tine printr-o selecție de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse BIO și alte articole care încurajează o stare de bine, toate la prețuri accesibile. Very Natural & So Beautiful, Bonteria creată de Carrefour este prima de acest tip deschisă în țară.

 

Localizată în centrul Bucureștiului, pe Calea Dorobanților nr. 103-105, Bonteria Very & So este un spațiu în care poți găsi, într-o singură sesiune de cumpărături, de la produse de beauty & care, parfumuri și cosmetice la alimente BIO, produse pentru bebeluși și de îngrijire a casei. Un mix echilibrat de beauty, well being și natural care te va face să zâmbești și să te simți bine în corpul tău, te așteaptă în această nouă lume concepută de Carrefour.

Bonteria Very & So vine cu o ofertă de produse și branduri speciale, cu ingrediente naturale, fără amoniac sau aluminiu, bio sau vegane. Găsești pe rafturile Bonteriei produse de răsfăț, game noi de creme, măști, gomaje, precum și accesorii de păr, unghii și corp.

Noul concept îți stă la dispoziție și cu produse ecologice de îngrijire a casei și de igienă sanitară precum și cu produse pentru cei mici, de la mâncare BIO la produse speciale de îngrijire pentru ei. Așadar, dacă îți dorești să faci cumpărături pentru întreaga familie în cele mai sigure condiții, Bonteria Very & So este locul ideal.

Inspirată de combinația dintre elemente de beauty și elemente din natură, Bonteria Very & So te invită într-un spațiu larg, cu design minimalist, gândit pentru a te face să te simți cât mai aproape de natură, în mijlocul orașului. Primul în România, acest nou concept Carrefour vine în întâmpinarea ta cu orice ai nevoie, pentru a-ți pune în valoare propria natură.

Caracteristicile noului magazin Bonteria Very & So, situat pe Calea Dorobanților nr. 103-105:

  • 7300 de produse
  • suprafață de vânzare de 218 metri pătrați
  • 7 angajați
  • program: luni – vineri 09:00 – 21:00, sâmbătă – duminică 10:00 – 18:00
  • veryandso.ro
  • instagram.com/veryandso.shop
Despre Carrefour:
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti, Ploiești și Ilfov pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”.  Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din 35 de orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. Clienții pot opta pentru livrarea cumpărăturilor acasă sau ridicarea lor din punctele Click & Collect din hipermarketurile Carrefour. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orașe pot comanda o varietate de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume de sezon.

Comentarii

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress