Nestlé anunță crearea pieței South and Eastern Europe (SEEM)

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță crearea pieței South and Eastern Europe (SEEM) și îl numește pe Alessandro Zanelli în funcția de Market Head începând cu data de 1 ianuarie 2022.

Nestlé România devine parte din piața South and Eastern Europe

Noua piață este formată din România, Bulgaria, Adriatice, Ucraina și Moldova. Această decizie a fost luată în cadrul călătoriei de transformare a Nestlé și reprezintă o oportunitate de scalare, stimulând o creștere profitabilă în toate categoriile și concentrându-se pe dezvoltarea celor cinci hub-uri locale – București, Sofia, Zagreb, Belgrad și Kiev, a celor 8.000 de angajați și a celor 5 fabrici care funcționează pe teritoriul SEEM.

 

Alessandro Zanelli, actualul Market Head al Nestlé Ucraina – Moldova, va deveni Market Head al pieței Nestlé SEEM, cu conducere directă pentru Ucraina și Moldova, cu sediul la Kiev.

“Sunt foarte bucuros și recunoscător să fac parte din această călătorie transformațională menită a ne extinde punctele forte, a accelera valorificarea oportunităților și a crește amploarea afacerilor noastre în toate țările din zonă. Vom transforma structura pieței noastre, ceea ce ne va permite să atingem cele mai îndrăznețe obiective, să avem rezultate ambițioase și să câștigăm în fiecare categorie și în toate regiunile geografice. Trăim și muncim într-o zonă cu un potențial uman și material extraordinar, și trebuie să fim mândri de toate progresele pe care le-am făcut și le facem zi de zi. Scopul nostru este de a face organizația mai puternică, mai agilă, cu accent puternic pe oameni și pe consumatori și de a continua călătoria noastră regenerativă“, declară Alessandro Zanelli, Market Head Nestlé SEEM.

 

Prima româncă care va prelua funcția de Country Manager la Nestlé România

După plecarea lui Leszek Wącirz în Turcia, hub-ul din România se va afla sub conducerea Silviei Sticlea, prima româncă care va prelua funcția de Country Manager la Nestlé România. Silvia Sticlea s-a alăturat companiei în iunie 2001, din poziția de Brand Manager, fiind numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în cadrul diviziei de produse culinare.

Numirea Silviei Sticlea în funcția de Country Manager reprezintă o consolidare a angajamentului companiei față de România și față de echipa locală, echipă ce va fi astfel constituită 100% din specialiști și profesioniști români.

Comentarii