Noua identitate eMAG: „Libertate în fiecare zi”

identitate
1 vote

eMAG lansează noua campanie de brand sub sloganul „Libertate în fiecare zi”, marcând astfel trecerea de la o comunicare centrată pe promoții la o abordare bazată pe inovațiile și serviciile pe care compania le dezvoltă în beneficiul clienților săi.

 

 

Noua promisiune de brand este susținută de faptul că, în 18 ani, eMAG a construit un ecosistem de alegeri pentru clienți, oferindu-le libertatea de a alege din opțiunile cele mai diverse de livrare sau plată, retur rapid, rate avantajoase, branduri și oferte variate la nivelul gamei de aproximativ 6 milioane de produse, precum și posibilitatea de a comanda de oriunde, oricând, la orice oră.

„Învățăm permanent și dezvoltăm servicii și experiențe pentru clienții noștri. Ne propunem să vorbim mai mult despre lucrurile bune pe care le construim de mulți ani: cât mai puține bariere, varietate de alegeri, flexibilitate prin multiple modalități de plată și livrare, simplitate prin intermediul aplicației de mobil din care se poate comanda de oriunde, oricând. Prin tot ceea ce facem dorim să oferim clienților libertate în fiecare zi”, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG

Noua identitate vizuală eMAG este susținută de un nou logo, mai proaspăt și mai actual, în care ideea de libertate este redată de culorile în gradient, care permit o multitudine de combinații din punct de vedere grafic.

În anul în care românii aniversează 30 de ani de libertate, noua campanie de brand este susținută de spotul care îl are ca protagonist pe unul dintre cei mai remarcabili români, Mihai Șora, filosof și susținător al drepturilor omului, căruia comunismul i-a îngrădit libertatea când împlinea 30 de ani.

Noul spot eMAG – Mihai Șora: Libertate în fiecare zi poate fi accesat aici.

Campania este realizată cu sprijinul consultanților în strategie și design de brand de la Brandient, iar spotul a fost realizat de echipa Papaya Advertising.

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România care exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani eMAG investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

Comentarii

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress