Conceptul de Snacking Made Right

Mondelēz International avansează cu agenda ‘Snacking Made Right’ pentru atingerea obiectivelor ESG în 2025. Abordarea diferențiată creează valoare pe termen lung pentru companie. 

Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right 2020, evidențiind modul în care abordarea diferențiată a companiei față de ESG (Environmental, Social and Governance – Mediu, Social și Guvernanță) generează progres la nivel global în ceea ce privește obiectivele ambițioase pentru 2025 și creează valoare pe termen lung pentru companie și comunități.

Abordarea Mondelēz International față de ESG îi permite companiei să construiască o companie sustenabilă în domeniul gustărilor și să asigure o schimbare de durată la scară mare, prioritizând zonele în care poate avea cel mai mare impact.

“Conceptul de Snacking Made Right este inclus în tot ceea ce facem în cadrul Mondelēz International. Ne determină să avem grijă de oamenii noștri, să ne protejăm resursele și să le oferim consumatorilor noștri din întreaga lume momente de confort și conectare”, a declarat Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International. “Anul trecut, scopul companiei noastre a fost mai important ca oricând și ne-a determinat să continuăm dezvoltarea angajamentelor noastre ESG și să ne extindem obiectivele ferme. Ne concentrăm în continuare pe dezvoltarea unei companii sustenabile în domeniul gustărilor, minimizând impactul asupra mediului, fiind în același timp o organizație mai diversă, echitabilă, inclusivă și transparentă și dedicându-ne accelerării eforturilor de a determina viitorul gustărilor.”

În ultimul an, compania a făcut progrese semnificative în ceea ce privește obiectivele de dezvoltare durabilă și stare de bine și a depășit mai multe ținte, inclusiv:

  Materii prime sustenabile

  • 68% din volumul de cacao achiziționat în mod sustenabil prin programul Cocoa Life, dezvoltat intern
  • 98% din uleiul de palmier achiziționat de la furnizori aliniat la Palm Oil Action Plan 2020 al MDLZ

Impactul asupra mediului

  • Reducere de peste 20% a emisiilor de CO2, generate din procesele de producție, depășind ținta de 15%
  • Reducere de peste 30% a utilizării cu prioritate a apei, depășind ținta de 10%
  • Reducere de peste 30% a deșeurilor totale din procesele de producție, depășind ținta de 20%

Inovația ambalajelor

  • 94% dintre ambalaje concepute să fie reciclabile

Stare de bine

  • 16% din veniturile din snack-urile care încurajează controlul porțiilor

Sprijin pentru comunitate

  • A fost creată platforma Sustainable Futures pentru a amplifica impactul pozitiv pe termen lung asupra oamenilor și planetei prin investiții sociale inovatoare și parteneriate
  • Au fost oferite peste 30 milioane de dolari la nivel global în sprijinul eforturilor împotriva COVID-19, inclusiv o donație recentă de 2 milioane de dolari pentru a sprijini lupta împotriva pandemiei în India

Accelerarea diversității, echității și incluziunii

În plus, Mondelēz International își intensifică angajamentele în ceea ce privește diversitatea, echitatea și incluziunea și își îmbunătățește comunicarea cu privire la progresul în această zonă.

Raportul Snacking Made Right al Mondelēz International reafirmă și obiectivele de mediu ale companiei pentru 2025, inclusiv:

Cacao

  • 100% din volumul de cacao pentru brand-urile de ciocolată este achiziționat prin intermediul programului de achiziții sustenabile dezvoltat de MDLZ, Cocoa Life

Carbon

  • reducere de 10% a emisiilor de CO2 la nivelul întregului lanț

Ambalaje

  • 100% dintre ambalaje concepute să fie reciclabile și etichetate cu informații privind reciclarea
  • Reducere de 25% a utilizării de plastic rigid virgin

 

Pentru raportul complet sau pentru a vizualiza principalii indicatori de performanță, consultați Snacking Made Right Report.

 

Comentarii