Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea

Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea Perla din boabe cultivate responsabil în cele mai renumite regiuni producătoare de cafea ale lumii.

Cafea Perla

Pentru a răspunde tuturor pasionaților și iubitorilor de cafea, Perla vine în diverse variante – cafea boabe, măcinată sau capsule, iar alegerea sortimentului preferat este la îndemâna oricui. Pe lângă descriere, cafeaua Perla are marcat pe ambalaj și un indicator de intensitate, care reprezintă caracterul și consistența amestecului de cafea, bogăția gustului și puterea aromei.

Gustul intens, aromele autentice și textura unică completează gama Perla, astfel încât pasionații de cafea să se bucure de o experiență și gust specifice cu fiecare ceașcă.

3 sortimente de cafea

Arta boabelor perfect prăjite și intensitățile diferite, personalizate pentru fiecare colecție, sunt garanția că există o Perla care să se asorteze perfect cu fiecare pasionat de cafea. Astfel, consumatorii pot alege din trei sortimente Perla: Origins, Italian Roast și Aroma.

Origins a fost conceput pentru cei care preferă arome autentice, bogate și exotice, iar gusturile unice sunt selecționate din regiuni renumite în lume pentru cafea, printre care Columbia, Sumatra sau Kenya. Pentru un gust perfect și o textură rafinată, consumatorii pot alege colecția Italian Rost, în timp ce gustul unic al boabelor de cafea Arabica și Robusta din colecția Aroma creează balansul ideal pentru o ceașcă de cafea cu note elegante și echilibrate.

 

Colecția Perla este disponibilă în toate magazinele Mega Image, Shop&Go și în supermarketul online.

Comentarii