Școala de vară Summer’s Cool și YOUth eBusiness Academy

În perioada 5–23 iulie 2021, Nestlé România derulează a cincea ediție a Summer’s Cool, o școala de vară  adresată studenților și proaspeților absolvenți de facultate.

Școala de Vara Summerʹs Cool

Compania organizează Summerʹs Cool cu scopul de a deschide noi oportunități de carieră în rândul tinerilor și de a se implica activ în educația acestora. Peste 700 de tineri din 4 țări au aplicat pentru unul dintre cele 60 de locuri disponibile.

Cei 60 de tineri vor fi primii înrolați și în YOUth eBusiness Academy, un program destinat creșterii abilitățile digitale ale tinerilor.

Pe parcursul a trei săptămâni, participanții vor avea ocazia să afle de la specialiști din domeniile  Management de Proiect, Logistică, Financiar, Cercetare de Piață, Vânzări, Marketing, Digital, Relații Publice, E-Commerce, Nutriție şi Leadership informații cheie în cadrul atelierelor organizate, să-și dezvolte abilitățile de Leadership, comunicare, lucru în echipă, gândire critică, inteligența emoțională, să beneficieze de o experiență multiculturală.

Acest proiect, alături de celelalte proiecte derulate sub inițiativa Nestlé Needs YOUth, vine să aducă o soluție la realitatea îngrijorătoare a șomajului din rândul tinerilor români cu vârste între 15 și 24 de ani, 17,3% conform Institutului Național de Statistică.

YOUth eBusiness Academy

În această primăvară, Nestlé a lansat și proiectul YOUth eBusiness Academy, în care vor fi înrolați toți participanții de la școala de vară.

Participanții vor dobândi abilități digitale avansate și vor obține la final o certificare care atestă finalizarea cursului. O atenție deosebită va fi acordată acestui proiect în România și în întreaga regiune a Europei de Sud-Est, unde Comisia Europeană atrage atenția asupra ratei scăzute de digitalizare în rândul tinerilor.

Conform datelor Eurostat din 2019, puțin peste 50% din tinerii români aveau un nivel minim de cunoștințe și abilități în spațiul digital.

 

Prin inițiativele virtuale adresate tinerilor, Nestlé și-a luat angajamentul să le ofere acestora experiențe de învățare diverse, inclusiv cursuri în spațiul digital, pentru a le permite tinerilor să câștige experiență.

 

În România, 228 de tineri au participat la programe de internship și traineeship, iar în cadrul celor peste 100 de evenimente dedicate dezvoltării abilităților și sprijin în vederea angajării acestora au fost prezenți peste 3.800 de tineri. Împreună cu partenerii săi locali, Nestlé a reușit să implice în activitățile sale peste 18.000 de tineri la nivel național.

 

Comentarii